Çocuk Heryerde Çocuk


Yaşadığı ortam, içinde bulunduğu aile, oynadığı oyuncak, üzerindeki kıyafet, hayalindeki meslek, inancı, oturduğu ev nasıl olursa olsun; Çocuk Her Yerde Çocuk... Geleceğe dair umutlu bu günü için mutlu...

İnançları, kıyafetleri farklı olsa da, birbirlerini sevgi ile kucaklayışları aynı....

Belki bize göre yediği sadece bir ekmek ama o bizim en çok sevdiğimiz yemekten aldığımız tadı alıyor... Ve gökyüzüne bütün yaşıtları gibi merakla bakıyor...


Ellerini uzatsalar gökyüzüne uzanacak gibiler, bütün çocuklar aynı gökyüzünün altındaydılar değil mi?




Hayat onlar için bir oyun bahçesi ve uçak olup uçmak hiç zor değil, kim demiş hiç uçağa binmediklerini...
***
Yeterki bizler onları koşulsuz sevelim, şefkatimizi ve aşırıya kaçmayan korumamızı, ne olursa olsun bizler için hep değerli olduklarını hissettirelim...












Yorumlar

  1. Ayşe hanım, tebrik ediyorum tespitlerinizden dolayı. Çok yerinde ve çok doğrular.
    Dediğiniz gibi; 'Çocuk heryerde çocuk.'

    YanıtlaSil
  2. Umuyorum planladığın güzellikleri paylaşabileceğin, hayırlı işlere adım etrafındakileri de bu hayır eksenine katacağın bir blog olur. İlk yazın harika defalarca okudum. Farketmediğimiz, görmezden geldiğimiz, görsek dillendirmediğimiz bu konu ve başka konular hakkında yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum.
    Umuyorum blog sosyal hayatında olduğu gibi sana ve etrafındakilere faydalı bir okul olur. Hiç şüphem yok ki Allahın izniyle herşey çok güzel olacak.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder